رفع دغدغه‌های بیماران اوتیسم در اولویت مدیریت شهری شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: شهرداری با مشارکت دیگر سازمان‌ها زمینی را به ساخت مرکز آموزشی بیماران اوتیسم اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا محمدیان امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به در اختیار گذاشتن قطعه‌ای از پارک‌های سطح شهر جهت استفاده بیماران اوتیسم و خانواده‌های آنها، اظهار کرد: شهرداری شیراز مکلف شد با عقد تفاهم‌نامه و مشارکت با استانداری فارس، سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و هیئت امنای بیماران اوتیسم قطعه زمینی حدود پنج هزار مترمربع که گودبرداری آن انجام شده است و کنار سینما جوان در مجموعه پارک جوان واقع در میدان کوزه‌گری قرار دارد را به مرکز آموزش و مشاوره بیماران اوتیسم اختصاص دهد.

وی ادامه داد: مقدمات اجرایی مرکز آموزش و مشاوره‌ای بیماران و خانواده‌های اوتیسم در حال فراهم شدن است تا این بیماران از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) گفت: شهرداری موظف است، قطعه شمال باغ بانوان واقع در بلوار مطهری جنوبی و پنج هزار متر مربع در هر کدام از پارک‌های شهروند واقع در بلوار اتحاد، پارک آزادی، پارک مادر در بلوار احمد بن موسی و پارک ۵۷ هکتاری ابتدای بلوار حسینی الهاشمی را برای استفاده بیماران اوتیسم و خانواده آن‌ها آماده‌سازی و بهسازی کند.

کد خبر 614357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.