از کف‌سازی گذر «عالم‌آرا» تا زیرسازی خیابان «شیخ بهایی»

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: در حال حاضر سه پروژه عمرانی از جمله زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی، پروژه کف‌سازی خیابان عالم‌آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت‌های مناطق یک و سه در حال اجرا‬ است.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص متوقف نشدن پروژه‌های عمرانی در سطح کشور، تأکید‬ شهردار‬ اصفهان در خصوص پیگیری مباحث محور چهارباغ عباسی و اینکه یکی از مباحث شش‌گانه این محور بحث کالبدی آن است، ‬ در حال حاضر سه پروژه عمرانی از جمله زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی، پروژه کف‌سازی خیابان عالم‌آرا و پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) توسط سازمان نوسازی و بهسازی و مدیریت‌های مناطق یک و سه در حال اجرا‬ است که موجبات رضایت و خشنودی کسبه و شهروندان را فراهم کرده است.

وی با اشاره مشخصات این پروژه‌ها، افزود: ‬پروژه خیابان شیخ‌بهایی به طول ۶۰ متر و عرض ۱۷ متر در حال اجرا است که متراژ جدول آن ۱۰۸ متر است، همچنین یک آب‌نما به طول ۲۹ متر و عرض یک متر در این پروژه احداث می‌شود که حوض این آب‌نما به صورت مربع با طول و عرض دو متر احداث می‌شود.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی خاطرنشان کرد: زیرسازی کف خیابان شیخ‌بهایی با استفاده از بتن و با قطر ۱۰ سانتی‌متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متر برای نصب موانع و در ماشین‌رو، انتهای پروژه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه کف‌سازی خیابان شهید عالم‌آرا به طول ۲۱۰ متر تا خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی انجام می‌شود که برای این پروژه از سنگ مربعی ۴۰ سانتی‌متری با ضخامت هفت سانتی‌متر استفاده می‌شود، گفت: برای کف‌سازی خیابان عالم‌آرا از بتن با ضخامت ۲۰ سانتی متر و بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متری استفاده می‌شود و علاوه بر احداث سه پل بتنی، زیباسازی مادی در قالب مرمت و سنگ در راستای زیباسازی مادی انجام می‌شود، همچنین برای حفظ ایمنی شهروندان، نرده‌گذاری این مادی به طول ۲۲۰ متر انجام می‌شود.

سمیعی‬ تصریح‬ کرد: پروژه پارک شهید رجایی (پشت بدنه ضلع شرقی چهارباغ) به طول ۲۴۵ متر و عرض ۷.۱۲ شامل پیاده‌رو با عرض ۶۰‏‏.۱ متر، باغچه به عرض ۹۲‏‏.۱ متر و پیاده‌رو با عرض ۶‏‏.۳ متر انجام می‌شود ‬که برای کف‌سازی این پروژه از بلوکاژ ۲۰ سانتی‌متری و بتن با ضخامت ۱۰ سانتی‌متر استفاده خواهد شد.

وی افزود: از دیگر مشخصات پروژه پارک شهید رجایی می‌توان به اجرای ۶۵۰ مترمربع سنگ‌فرش با سنگ‌های مربعی ۴۰ سانتی‌متری و ضخامت هشت سانتی‌متر که بین سنگ‌فرش‌های مربعی ۴۰ سانتی‌متری و ضخامت هفت سانتی‌متر کار می‌شود و جدول‌گذاری به میزان ۱۰۰ مترمربع اشاره کرد.

از کف‌سازی گذر «عالم‌آرا» تا زیرسازی خیابان «شیخ بهایی»

کد خبر 614353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.