دریافت گواهی استاندارد ۶ جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از دریافت گواهی استاندارد شش جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی از سازمان ملی استاندارد در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، محمدرضا وثوق‌نیا اظهار کرد: این سازمان در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه‌های CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد شش جایگاه معلم، نواب، باهنر، جمهوری، امیدی و انقلاب را پس از رفع آیتم‌های شانزده‌گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت کرد.

وی افزود: هر ساله جایگاه‌های سی‌ان‌جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد و رفع عیوب توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و این سازمان موظف است نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه‌ها مطابق با آخرین قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از شش جایگاه CNG و دریافت گزارش آن‌ها، نسبت به خرید دو عدد سنسور شعله و یک عدد سنسور دود برای جایگاه جمهوری با صرف هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال و رفع ایرادات نازل‌ها، دیسپنسرها، شلنگ‌ها، سیستم ایمنی و نشتی‌های بسیار جزئی در جایگاه‌های دیگر اقدام و گواهی استاندارد این جایگاه‌ها برای سال ۱۴۰۱ دریافت شد.

وثوق‌نیا اضافه کرد: با دریافت گواهی استاندارد شش جایگاه CNG در سال ۱۴۰۱، دریافت گواهی استاندارد برای جایگاه‌های صیاد شیرازی و نوروزیان پس از اعلام سازمان ملی استاندارد در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی دارای هشت جایگاه سی‌ان‌جی در سطح شهر است و روزانه حدود ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوخت‌گیری می‌کند.

کد خبر 614343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.