بزرگترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی تهران احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی زیرسطحی هوشمند با ظرفیت بیش از سه هزار خودرو در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در محدوده منطقه ۲۰ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی شریفیان اظهار کرد: به دنبال تکمیل سیاست‌های مدیریت شهری تهران مبنی بر ادامه نهضت پارکینگ‌سازی در کلان‌شهر تهران و کاهش مشکلات ترافیکی محله‌ها به ویژه نقاط پرتردد شهری، با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ تهران، به‌زودی عملیات احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی هوشمند کشور با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع در ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز خواهد شد.

وی افزود: این پارکینگ در هفت طبقه شامل چهار طبقه زیرزمین به صورت پارکینگ و سه طبقه بالایی با کاربری تجاری و فروشگاهی احداث خواهد شد که می‌تواند سهم بسزایی در تأمین سرانه‌های حمل‌ونقلی پایتخت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر مقدمات کار از جمله شناسایی پیمانکار و محاسبات اولیه پروژه انجام شده است و به‌زودی ضمن عقد تفاهم‌نامه و توافقات لازم، کلنگ احداث این ابرپروژه به زمین زده خواهد شد.

کد خبر 614325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.