روند اتمام پروژه‌های عمرانی قم با جدیت و سرعت دنبال شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تأثیر مستقیم و غیرمستقیم پروژه‌های عمرانی در زندگی شهروندان، گفت: لازم است روند اتمام این طرح‌ها با جدیت و سرعت دنبال شود تا اختلالی در عبورومرور و حوزه حمل‌ونقل ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرجس نیازمند امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام دغدغه شورای اسلامی شهر قم در بودجه‌بندی سال جاری بوده است، اظهار کرد: با اهتمام و نظارت شورای اسلامی شهر روند اجرایی و تکمیل این طرح‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به تأثیر مستقیم و غیرمستقیم و روزانه پروژه‌های عمرانی در زندگی شهروندان، لازم است روند اتمام این طرح‌ها با جدیت و سرعت دنبال شود تا اختلالی در عبورومرور و حوزه حمل‌ونقل ایجاد نشود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پروژه میدان نماز از طرح‌هایی بوده که سبب ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل‌ونقل شده است، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی و اهتمام مجموعه مدیریت شهری این پروژه به‌زودی تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت، همچنین پروژه فاز پنج عمار یاسر با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد تا پایان سال به مرحله مطلوبی جهت تکمیل در سال آینده خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های کلان عمرانی در حال اجرای مجموعه مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: زیرگذر امام حسین (ع)، تقاطع شهدای روحانیت، میدان نماز، بوستان خضر نبی (ع) و مجتمع فرهنگی و ورزشی منطقه هشت تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری نهایی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 614319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.