مشکلات جاده‌های بخش دوآب صمصامی رفع شود

عضو شورای اسلامی روستای سیف‌آباد اللهیاری شهرستان کوهرنگ با اشاره به تخریب جاده‌ها به منظور گازرسانی به بخش دوآب صمصامی، گفت: با توجه به مفاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت گاز استان مقرر شده بود خسارت وارده به روستاها پرداخت شود که تاکنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد طهماسبی امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در جلسه بررسی و طرح مطالبات مردمی بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ با شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح‌های هادی منطقه دارای طرح توسعه نبوده و مردم جهت ساخت‌وساز با قوانین و ضوابط بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی روبه‌رو شده و کار انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به تخریب جاده‌ها به منظور گازرسانی به بخش دوآب صمصامی، افزود: با توجه به مفاد تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت گاز استان قرار بود خسارت وارده به روستاها پرداخت شود و زیرسازی و آسفالت جاده‌ها انجام شود که تاکنون محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی روستای سیف‌آباد اللهیاری شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: شوراهای اسلامی و دهیار مشکلات منطقه و روستا را به خوبی می‌شناسد و واقف به مسائل جهت انتقال به مدیران و مسئولان هستند، از این رو در بازدید مدیران از شهرستان باید به شوراهای اسلامی و دهیاران اطلاع‌رسانی شود تا در محل حضور داشته باشند و مسائل و مشکلات را بازگو کنند.

وی با اشاره به مشکل آب شرب روستاهای سیف‌آباد اللهیاری و دم تنگ بخش دوآب صمصامی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمینی جهت حفر چاه اختصاص داده شده از مسئولان مربوطه می‌خواهیم منبع آب در این منطقه مستقر شود.

کد خبر 614308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.