لزوم برنامه‌ریزی برای اعتبارات پروژه‌‎های عمرانی

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به گونه‌ای اعتبارات پروژه‌های عمرانی را با رعایت ضوابط و قوانین برنامه‌ریزی کند که هیچ پروژه‌ای به تعویق نیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشاد چراغ‌پور امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به پیگیری شوراهای اسلامی روستاهای بخش دوآب صمصامی و دهیاران منطقه و نیز فرارسیدن فصل زمستان و بارندگی‌های فراوان در شهرستان کوهرنگ تسریع در زیرسازی و آسفالت جاده‌هایی از بخش دو آب صمصامی که اعتبارات آن پیش‌بینی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت گاز استان از ضرورت‌ها است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به گونه‌ای اعتبارات پروژه‌های عمرانی را با رعایت ضوابط و قوانین هزینه و برنامه‌ریزی کند که هیچ پروژه‌ای به تعویق نیفتد، چرا که نارضایتی‌هایی میان مردم در روستاهای سیف آباد اللهیاری و دم تنگ وجود دارد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور حل مشکل زیرسازی و آسفالت جاده‌های بخش دوآب صمصامی مقرر شد نماینده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت گاز استان از منطقه بازدید و خسارت وارده در اسرع وقت جبران شود.

وی در خصوص مشکل واگذاری انشعابات گاز و آب در شهرستان کوهرنگ، افزود: با توجه به توضیحات مسئولان مربوطه جهت واگذاری انشعاب غیردائم برای موارد خاص خارج از محدوده، اگر گواهی نبود خلافی و یا پروانه در دست اقدام از ملک درخواستی از سوی دهیاری صادر شود واگذاری انشعاب بدون مانع است و ادارات مربوطه باید در این راستا همکاری لازم را به عمل بیاورند.

چراغ‌پور با اشاره به حل مشکل مخزن آب روستای دزک علیا در شهرستان کوهرنگ، گفت: با قول مساعد معاون شرکت آب و فاضلاب استان مقرر شد از مخزن آب بازدید و نسبت به تعویض آن اقدام شود، همچنین پیشنهاد می‌شود جلسه‌ای در محل بخشداری دوآب صمصامی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سایر مسئولان شهرستانی و شوراهای اسلامی منطقه به منظور بررسی دقیق‌تر مشکلات و مطالبات مردمی برگزار شود.

کد خبر 614302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.