مشکلات پرداخت حقوق کارکنان شهرداری همدان رفع شود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شاه‌بیت برنامه‌های شهرداری ایجاد خط اعتباری است که قرار بود بر اساس آن مشکل نقدینگی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رفع شود، اما هنوز عملیاتی نشده است.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه شهردار همدان عملیاتی نشده است، اظهار کرد: شاه‌بیت برنامه‌های شهردار ایجاد خط اعتباری است که قرار بود با ایجاد این خط مشکل نقدینگی و پرداخت حقوق کارکنان شهرداری رفع شود، اما هنوز عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مواقع وعده‌هایی که مدیریت شهری به شهروندان داده، محقق نشده است، ادامه داد: مدیریت شهری در تلاش برای ایجاد رفاه شهروندان و رفع مشکلات است، اما گاهی وعده‌هایی به آنها داده شده است که تحقق آن را ندیدند و رضایت خاطرشان فراهم نشده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه به عملکرد مدیریت شهری همدان در حوزه‌های فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک و خدمات شهری، صیانت و سالم‌سازی مجموعه و شفافیت انتقاداتی وارد است، گفت: آرمان‌هایی که اعضای شورای ششم شهر در انتخابات ترسیم و شهروندان به آن اعتماد کردند و بر اساس آن اهداف دست به انتخاب شهردار زدند، هنوز بر زمین مانده است.

وی درباره حکم انفصال از خدمت شهردار، تصریح کرد: بر اساس اخبار واصله حکم انفصال از خدمت در مرحله بدوی است و امکان تجدید نظرخواهی وجود دارد، اگر حکم در مرحله تجدید نظر قطعی شود، لازم‌الاجرا است.

کد خبر 614298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.