توسعه زیرساخت‌های آرامستان بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در سازمان آرامستان این کلان‌شهر، زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در آیین افتتاح پروژه‌های احداث سردخانه جهت نگهداری اموات، نوسازی و بهسازی سالن تطهیر، نوسازی و بهسازی دفتر واحدهای اداری، افزایش دوربین‌های مداربسته و همسطح‌سازی قطعه ۱۷ سازمان آرامستان این کلان‌شهر، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده سازمان آرامستان طی یک سال گذشته، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان سرلوحه عملکرد شهرداری بندرعباس است، لذا باید در آرامستان‌ها خدمات مطلوب‌تر و منسجم‌تری به خانواده‌های داغدار ارائه شود.

وی افزود: همسان‌سازی قبور در بعضی قطعات همچون ۲۶ و ۱۷ یکی از خواسته‌های شهروندان بود و به همین جهت سازمان آرامستان در راستای تسهیل در تردد شهروندان، همسطح‌سازی قبور در قطعه ۱۷ را با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به اتمام رسانده است.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: سازمان آرامستان در تلاش است با ارائه خدمات مناسب در حوزه کاری خود رضایت شهروندان را جلب و آرامش را به شهروندان تزریق کند.

حمیدرضا حیدری‌پوری، رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس نیز در این آیین با بیان اینکه شهرداری تلاش می‌کند خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهد، گفت: سازمان آرامستان تلاش می‌کند در راستای سیاست‌های شهرداری گام بردارد.

وی افزود: هر کاری که در جهت سهولت خدمت‌رسانی انجام می‌شود، به‌واسطه حمایت شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران خدوم سازمان صورت گرفته است.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس تصریح کرد: خدمت در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امور مربوط به اموات شهروندان از جمله اقدامات خداپسندانه و معنوی است و افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات‌رسانی به شهروندان در سازمان آرامستان شهرداری از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از جمله همسطح‌سازی قبور، احداث سردخانه جهت نگهداری اموات، نوسازی و بهسازی سالن تطهیر، نوسازی و بهسازی دفتر واحدهای اداری و افزایش دوربین‌های مداربسته از جمله پروژه‌های در حال افتتاح این سازمان است.

به گزارش ایمنا، آیین افتتاح پروژه‌هایسازمان آرامستان بندرعباس با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری این کلان‌شهر برگزار شد.

کد خبر 614287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.