معابر اصلی برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: پیاده‌روهای خیابان‌های اصلی و مرکز این شهر برای تسهیل تردد جانبازان، معلولان و نابینایان مناسب‌سازی شده است.

بهزاد پورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان و نابینایان، اظهار کرد: پیاده‌روهای خیابان اصلی و مرکز شهر تالش با ایجاد رمپ برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است، خط عابر نابینایان و کم‌بینایان نیز با موزاییک‌های زرد رنگ مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح پیاده‌روهای منتهی به مراکز مهم نیز با ایجاد رمپ برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شده است، تصریح کرد: فاز دوم پارک پدر سال گذشته در حاشیه رودخانه کرگان‌رود احداث شد، با ایجاد رمپ در این پارک رفت‌وآمد جانبازان و معلولان تسهیل شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه برای تسهیل تردد جانبازان و معلولان، در ورودی ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز رمپ احداث شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح با نظارت کارشناسان اداره بهزیستی، نقاطی از شهر تالش برای پارک خودروی جانبازان و معلولان تعیین و تابلوی آن توسط شهرداری نصب شده است.

وی با بیان اینکه در شهرها برای جانبازان، معلولان و نابینایان باید امکانات مناسبی جهت دسترسی بهتر آنها فراهم شود تا این افراد بدون اتکا و نیاز به دیگران در شهر تردد کنند، اضافه کرد: ایجاد خط عابرپیاده نابینایان و رمپ برای جانبازان و معلولان در پیاده‌روها در طرح‌های آینده شهر تالش گنجانده شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگان‌رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 614252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.