اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار تختی

شهردار زرند از اجرای عملیات روکش آسفالت لاین رفت بلوار تختی به روش چیپ‌سیل خبر داد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات زیرسازی و ریگلاژن‌های معابر خاکی خیابان رستگار شهر زرند در طرح آسفالت و بهسازی معابر شهری زرند خبر داد و اظهار کرد: بلوار امام حسین (ع) حدفاصل میدان پلیس راهور تا میدان امام حسین (ع) به طول ۳۰۰ مترمربع پس از زیرسازی، شن‌ریزی و بهسازی فرش‌موزاییک می‌شود.

وی از اجرای عملیات بهسازی و فرش‌موزاییک پیاده‌روهای بلوار شهید تهامی به متراژ ۳۰۰ مترمربع خبر داد و افزود: ساماندهی بلوار شورا در قالب زیرسازی، شن‌ریزی و نقشه‌برداری توسط نیروهای دفتر فنی و عمرانی شهرداری در حال انجام است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار مترمربع از فضای بلوار شورا زیرسازی و آماده تحویل به اداره راه و شهرسازی برای عملیات پخش آسفالت می‌شود.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: تهیه نقشه ورودی برای اجرای عملیات دسترسی شهروندان ساکن شهرک‌های باهنر و سیدالشهدا به بلوار شورا در صورت تأمین اعتبار انجام می‌شود.

وی از ساماندهی و بهسازی آسفالت لاین رفت بلوار تختی به روش چیپ‌سیل به دلیل فرسودگی آسفالت بلوار خبر داد و تصریح کرد: اجرای عملیات روکش محافظتی چیپ‌سیل به منظور بهبود وضعیت آسفالت انجام می‌شود که نسبت به روکش کامل هزینه کمتری دارد و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود.

شهردار زرند گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد راه دسترسی آسان برای شهروندان و پوشش موقت آسفالت است. روکش آسفالت این بلوار با استفاده از فینیشر و سال آینده در متراژی بیش از ۱۷ هزار مترمربع به صورت چیپ‌سیل اجرا می‌شود.

وی افزود: درحال‌حاضر عملیات درزگیری و آشکارسازی شکاف‌های این بلوار در حال انجام است و با اتمام این طرح روکش آن با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان قرار دارد و با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. این شهر با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 614227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.