زوج الاهلی در جام جهانی فیکس می‌شوند؟+ عکس

دومین نوبت تمرین ملی پوشان در مجموعه پک عصر امروز درحالی با حضور لژیونرها برگزار شد که زمینه رونمایی از ترکیب اصلی تیم ایران در جام جهانی تا پیش از این رقابت‌ها ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین نوبت تمرین ملی پوشان در مجموعه پک عصر امروز یکشنبه _یکم آبان ماه_ با حضور لژیونرها برگزار شد.

اضافه شدن بازیکنانی همچون امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان نشان می‌دهد سرمربی تیم ملی در نظر دارد تا پیش از تقابل دوستانه با تونس و نیکاراگوئه تمامی نفرات خودش را مورد ارزیابی قرار دهد تا در این دو دیدار به احتمال فراوان از بازیکنان اصلی خودش برای جام جهانی قطر ۲۰۲۲ رو نمایی کند. نکته‌ای که می‌تواند در ذهن فوتبال دوستان علامت سوال ایجاد کند سبک و سیاق کارلوس کی‌روش در نحوه ارنج بازیکن است. سرمربی تیم کشورمان اعتقاد فراوانی به بازی تدافعی دارد و غالباً مدافعان تیم خود را با دقت عمل خاصی انتخاب می‌کند.

با اضافه شدن شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان و از طرفی عملکرد موفق این زوج در مقابل اروگوئه و سنگال به نظر می‌رسد کی‌روش از همین بازیکنان در قلب دفاعی خودش استفاده کند اما نکته جالب توجه اینجا است که در این مدت بازیکنانی همچون مرتضی پورعلی گنجی و آرمین سهرابیان هم توانایی‌های خود را به رخ کادر فنی کشیده‌اند و در نهایت باید دید زوج مدنظر کی‌روش را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟

زوج الاهلی در جام جهانی فیکس می‌شوند؟+ عکس

کد خبر 614218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.