لطفی: با ۶ بازیکن به اصفهان آمدیم و این برازنده فوتسال نیست/ شاید مجبور به انصراف شویم

سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت گفت: باتوجه به همکاری‌نکردن مسئولان، با کمبود بازیکن مواجه هستیم و برای دیدار امروز با شش بازیکن به اصفهان آمدیم، این اتفاقات برازنده فوتسال ایران نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد لطفی پس از شکست هفت بر سه تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت مقابل گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: وضعیت دو تیم کاملاً مشخص‌کننده نتیجه امروز است، ما در رده هفتم جدول قرار داریم، سه‌روز پیش از آغاز فصل جدید لیگ‌برتر برای بقا در لیگ آماده شدیم و گیتی‌پسند نه برای قهرمانی در لیگ‌برتر بلکه برای قهرمانی در آسیا بسته شده است و در نهایت تفاوت تفکرات دو باشگاه نتیجه بازی امروز را رقم زد.

وی درباره شرایط فعلی بسیار فاجعه‌بار زندی‌بتن و کمبود بازیکن افزود: به‌خاطر فرصت کمی که داشتیم نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. همان‌طور که شاهد بودید با شش بازیکن به اصفهان آمدیم و این اصلاً برازنده لیگ‌برتر فوتسال ایران نیست. قانون نیز به‌ما اجازه نمی‌دهد که بالاتر از یک بازیکن سهمیه فیفا به‌خدمت بگیریم و همچنین امیدوارم مسئولان طبق قولی‌که به‌ما داده‌اند عمل کنند.

سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن با تاکید بر اینکه نتیجه نهایی باتوجه به شرایط زندی‌بتن مناسب است، تصریح کرد: نتیجه بازی امروز واقعی نبود و نیست و از این نتیجه ناراضی نیستم؛ چرا که از نظر بدنی دچار افت‌بدنی شدیم، درحالی‌که نیمه‌اول حتی گل اول بازی را نیز به‌ثمر رساندیم؛ به تیم گیتی‌پسند نیز تبریک می‌گویم چرا که بهترین‌ها و اسطوره‌های فوتسال ایران را در اختیار دارد و مطمئنم گیتی‌پسند نیز در جدول به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و تیم ما نیز باتوجه به سیاست‌های باشگاه به رتبه‌های بالاتری در جدول برسد.

لطفی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنانی که کلاردشتی‌ها در اختیار دارند دچار مصدومیت و محرومیت شوند سرنوشت بازی‌های آینده این تیم چه خواهد شد خاطرنشان کرد: یک بازیکن‌مان هفته گذشته از ناحیه رباط‌صلیبی مصدوم شد و دو بازیکن‌مان نیز از ناحیه مچ‌پا آسیب دیدند و اگر خدایی نکرده روند به همین‌شکل پیش برود و به تعداد مصدومان‌مان اضافه شود، دیگر مجبوریم از حضور در مسابقات انصراف بدهیم. از تلاش و غیرت بازیکنان تیم ممنونم و امیدوارم مشکلی برایشان پیش نیاید چرا که زندگی‌شان همین فوتسال است.

وی در پایان با امیدواری از بهبود وضعیت زندی‌بتن گفت: امیدوارم در آینده بازیکنان جدیدی جذب کنیم و این اتفاق قطعاً رقم خواهد خورد، باشگاه‌مان کم و کسری ندارد اما باتوجه به همکاری‌نکردن مسئولان دچار چالش‌هایی شدیم که امیدوارم در آینده شاهد این مشکلات نباشیم.

کد خبر 614202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.