ردمی نوت 12 پرو پلاس چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس شیائومی احتمالا به نمایشگر AMOLED خمیده مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌تازگی اعلام کرده است در ماه جاری رسماً از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر مشخصات این محصول در دسترس نیست، اما طبق شایعات قبلی، این سری از گوشی‌های شرکت چینی حداقل در سه مدل ردمی نوت ۱۲ استاندارد، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس وارد بازار خواهند شد.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس احتمالاً به یک نمایشگر منحنی از نوع AMOLED مجهز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که پیش از این در مورد سری ردمی نوت ۱۲ فاش شده است، انتظار می‌رود مدل‌های پرو این گوشی‌ها از تراشه Dimensity 1080 مدیاتک بهره ببرند.

این سیستم‌-روی-چیپ نسبت به Dimensity 920 ارتقا یافته است و شاید مهمترین ویژگی آن، پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد. به همین دلیل، شاید یکی از مدل‌های ردمی نوت ۱۲ به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شود.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ از دو فناوری مهم بهره خواهند برد که یکی از این تکنولوژی‌ها برای اولین بار در جهان ارائه می‌شود. از طرف دیگر گفته می‌شود ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس از فناوری شارژ فوق سریع ۲۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و شاید این قابلیت یکی از همان ویژگی‌هایی باشد که شیائومی به آن اشاره کرده است.

کد خبر 614192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.