کشاورز: روح فوتسال با حضور هواداران زنده است/ لیگ هفته به هفته سخت‌تر می‌شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تعطیلاتی که در بین بازی‌های لیگ پیش‌آمد شرایط آمادگی تمامی تیم‌ها را به‌ حد خوبی رساند و با این اوصاف، هرچه جلوتر می‌رویم لیگ دشوارتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از پیروزی هفت بر سه تیم فوتسال گیتی‌پسند برابر زندی‌بتن کلاردشت در چارچوب هفته دهم لیگ‌برتر اظهار کرد: هر دو تیم تلاش خودشان را در این بازی انجام دادند، به بازی مسلط بودیم و استحقاق پیروزی در هر دو نیمه را داشتیم‌. در نیمه‌اول خواسته‌هایمان کمتر در زمین اجرا شد اما در نیمه‌دوم شرایط کاملاً به‌سودمان پیش رفت و ضمن احترامی که برای حریف قائل هستم، لیاقت‌مان پیروزی بود که به آن دست پیدا کردیم.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی و حال‌وهوای بی‌روح سالن افزود: روح ورزش خصوصاً فوتسال به حضور هوادارانش است، امیدوارم شرایطی مهیا شود تا تماشاگران به سالن‌ها بیایند و از تماشای بازی‌ها لذت ببرند؛ در تیم گیتی‌پسند مشتاقانه و صمیمانه منتظر هواداران‌مان هستیم، امیدوارم با حضور تماشاگران در هفته‌های آینده، جو بهتری را در سالن احساس کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با دیدار هفته آینده گیتی‌پسند تصریح کرد: هفته آینده با نماینده خوب مشهد بازی داریم، برنامه‌ریزی‌مان هفته به هفته است، به‌همین دلیل سخت تمرین می‌کنیم و تمرکزمان را بر روی دیدار بعدی‌مان می‌گذاریم تا یک بازی خوب و نمایش قابل‌قبول در برابر آن تیم داشته باشیم، لیگ سختی داریم و همه تیم‌ها برای یک‌فصل کامل به‌خوبی آماده شده‌اند.

کشاورز درخصوص تعطیلی دو ماهه لیگ به‌دلیل بازی‌های جام ملت‌های آسیا و تأثیر آن روی سطح رقابت‌ها خاطرنشان کرد: تعطیلی و وقفه‌ای که در لیگ‌برتر پیش‌آمد باعث شد تیم‌هایی که شرایط‌شان حداقل از لحاظ آمادگی‌جسمانی خوب نبود بهتر شود و از همین‌رو، هر هفته را سخت‌تر از هفته قبل می‌بینم.

وی در پایان با اشاره به شور و نشاط پایین شاگردانش در دیدار امروز به‌خاطر اختلاف زیاد با زندی‌بتن گفت: زمانی‌که با تعداد گل زیاد از حریف پیش افتادیم، حرارت و نشاط بچه‌ها کاهش پیدا کرد؛ فاصله پنج‌گله‌مان با زندی‌بتن هیجان بازی را از کار انداخت، به‌همین دلیل با گرفتن تایم‌اوت این نکته را به بچه‌ها گوشزد کردم که تا ثانیه آخر تلاش خود را در بازی به‌کار بگیرند.

کد خبر 614191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.