استقبال تاجیکستان از ترانزیت کالا از مسیر ایران

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در جلسه مشترک با وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان، توانمندی‌های ایران در حوزه حمل‌ونقل و لجستیک را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «شهریار افندی‌زاده» در نشست مشترکی که با وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان، طی سفر به این کشور برگزار شد، به معرفی توانمندی‌های کشور در حوزه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای و ریلی فناوری‌های لجستیک پرداخت.

در این جلسه وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان تاجیکستان با ابراز آمادگی و علاقه‌مندی به منظور استفاده از مسیر ایران در حوزه ترانزیت، برای بررسی مسیر ایران در شمال- جنوب و شرق- غرب و آشنایی با امکانات و هزینه‌ها، نمایندگانی معرفی کرد تا با استفاده از مسیر ایران فناوری و تکنولوژی‌های مورد نیاز خود را به تاجیکستان منتقل کنند.

همچنین در ادامه این جلسه، وزیر صنعت و فناوری‌های نوین تاجیکستان نسبت به استفاده از پیشرفت‌های کسب شده توسط ایران در حوزه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای و ریلی و لجستیک ابراز علاقه کرد.

مقرر شد هیئت تاجیکی در روزهای آینده برای بررسی این موارد سفری به ایران داشته باشند و از پروژه‌های حمل‌ونقل کشور بازدید کنند.

کد خبر 614185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.