موضع دورتموند برای فروش بلینگهام به تیم‌های بزرگ مشخص شد!

باشگاه دورتموند امیدوار است ستاره‌اش جود بلینگهام، همچنان در جمع زنبورها باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بوروسیا دورتموند همچنان مطمئن است که جود بلینگهام را با وجود اینکه مورد توجه تیم‌های بزرگ در سراسر اروپا قرار گرفته است، حفظ خواهد کرد.

گفته می‌شود که لیورپول، منچسترسیتی، چلسی و رئال مادرید همگی پیشرفت این بازیکن ۱۹ ساله را در آلمان زیر نظر دارند و پیشنهادهای هنگفتی برای پنجره‌های نقل و انتقالات آینده آماده کرده‌اند. با این حال، دورتموند قصد فروش ملی پوش انگلیسی را ندارد، بازیکنی که در این فصل در مقاطعی بازوبند کاپیتانی آنها را بر بازو بسته است، و دورتموندی‌ها معتقدند که می‌توان با او صحبت کرد که در این تیم بماند.

سباستین کِل، مدیر ورزشی زنبورها درباره شایعات بلینگهام و دبل او در پیروزی پنج بر صفر مقابل اشتوتگارت، گفت: "جود قبل از این بازی به همان اندازه که پس از این بازی مورد توجه قرار گرفت، مهم بود. هیچکدام از تیم‌ها از علاقه‌شان نسبت به جود، کم نمی‌کنند، اما او می‌تواند با ما بیشتر پیشرفت کند، او می‌تواند قدم‌های بعدی را در اینجا بردارد و تبدیل به یک اسطوره شود.

بلینگهام از قبل تا سال ۲۰۲۵ با دورتموند قرارداد بسته است، اما دورتموند در تلاش است تا قرارداد ستاره خود را تمدید کند تا باشگاه‌های بزرگ را برای جذب او ناامید کند.

این نوجوان در حال حاضر روی درخشش در دورتموند متمرکز شده است، زیرا آنها به دنبال قهرمانی در بوندسلیگا هستند، در حالی که انتظار می‌رود او نقش برجسته‌ای در برنامه‌های گرت ساوتگیت و تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته باشد.‌

کد خبر 614181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.