باغ پرندگان پایتخت نمونه بی‌نظیر در خاورمیانه است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سال‌های گذشته در شهرداری تهران سرمایه‌گذاری‌های بی‌بدیلی انجام شده که اگر به آن‌ها توجه نشود، از بین می‌رود، گفت: یکی از این موارد که هزینه‌های زیادی نیز برای آن انجام شده است و نمونه‌ای بی‌بدیل در خاورمیانه محسوب می‌شود، باغ پرندگان تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز_ یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی لایحه تعیین بهای بلیط بازدید از باغ پرندگان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در شهرداری تهران سرمایه‌گذاری‌های بی‌بدیلی انجام شده است که اگر به این سرمایه‌گذاری‌ها توجه نشود، از بین می‌روند، یکی از این موارد که هزینه‌های زیادی نیز برای آن انجام شده است و نمونه‌ای بی‌بدیل در خاورمیانه محسوب می‌شود، باغ پرندگان تهران است.

وی با بیان اینکه مجموعه باغ پرندگان با ۲۴ هکتار وسعت دارای گونه‌های نادر از پرندگان است، ادامه داد: نگهداری از این مجموعه به صورت معمول برعهده پیمانکار است، اما پیمانکار باید درآمد داشته باشد تا بتواند این مجموعه را نگهداری کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برای بازدید شهروندان از مجموعه باغ پرندگان باید تمهیداتی در نظر گرفته شود، از این رو تلاش کردیم تخفیف‌هایی در نظر بگیریم تا شهروندان با خانواده‌های خود از این مجموعه بی‌نظیر بازدید کنند، اما اگر نسبت به هزینه‌های باغ پروندگان توجهی نشود از بین خواهد رفت.

وی افزود: بهای بلیط باغ پرندگان اصفهان با دو هکتار وسعت ۶۵ هزار تومان بوده، اما باغ پرندگان تهران با ۱۰ برابر تعداد پرندگان و ۲۴ هکتار وسعت طی سه سال گذشته تاکنون بهای آن تغییری نداشته است، لذا توجه به این نکته ضروری است.

کد خبر 614170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.