۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
شباهت هری کین و لیونل مسی!

بازیکن سابق بارسلونا و فعلی تاتنهام، مقایسه‌ای بین هری کین و لیونل مسی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلمنت لنگلت که در حال حاضر به صورت قرض از بارسلونا در تاتنهام حضور دارد، بین هری کین و لیونل مسی مقایسه‌ای انجام داده است.

مدافع فرانسوی معتقد است که هری کین همیشه بهترین بازیکن تاتنهام خواهد بود، حتی اگر باشگاه را ترک کند، دقیقاً شبیه به مسی علیرغم انتقالش به از بارسلونا به پاری سن ژرمن.

لنگلت به دیلی میل گفت: "وقتی برای مدت طولانی در یک باشگاه می‌مانید اتفاقات مثبت زیادی تجربه می‌کنید، و این به معنای آن است که بخشی از آن باشگاه می‌شوید. چهره شما به باشگاه متصل است. برای من، مسی همیشه یک بازیکن فوق‌العاده است.

در خصوص هری کین هم همین نظر را دارم. فکر کردن به اینکه هری در لیگ و تیم دیگری بازی کند، دشوار است. تاتنهام یک باشگاه بزرگ است، کین بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من به شخصیت او به عنوان یک مرد اهمیت می‌دهم. او یک نمونه شگفت انگیز برای همه هم تیمی‌هایش است."

او در مورد مسی افزود: "لئو بهترین بازیکن جهان است. او هر روز به هم‌تیمی‌ها کمک می‌کند تا پیشرفت کنند. من با او (برای بارسلونا) و مقابل او برای سویا بازی کردم، بدون شک، او بهترین بازیکن جهان است."

لنگلت پس از گذراندن چهار فصل در بارسلونا، تابستان امسال به صورت قرضی به تاتنهام پیوست و تاکنون در هفت بازی برای تیم آنتونیو کونته به میدان رفته است. هیچ بندی در این معامله گنجانده نشده است، اما این بازیکن فرانسوی از دائمی کردن این انتقال خودداری کرده است.


کد خبر 614168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.