تورنمنت فوتسال کاسپین معلق روی هوا!

باتوجه به انصراف دو کشور از حضور در تورنمنت فوتسالی کاسپین به‌میزبانی ایران، رقابت‌های پیش‌رو در آذرماه لغو شده به‌نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه گذشته بود که آرش جابری سرپرست وقت سازمان‌لیگ فوتسال در گفت‌وگویی با ایمنا از برگزاری تورنمنت جام کاسپین در اواخر آذرماه به‌میزبانی ایران و با حضور کشورهای حاشیه‌نشین دریای‌خزر خبر داد.

اما در روزهای اخیر مسائلی پیش‌آمده که برگزاری این تورنمنت را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است؛ کشور آذربایجان درخواست حضور در تورنمنت کاسپین را رد کرده و از سوی دیگر، کشور روسیه نیز در شرایط جنگی به سر می‌برد و طبق قوانین، بازیکنان روسیه نمی‌توانند کشورشان را در این مدت ترک کنند.

به این ترتیب می‌توان گفت برگزاری این دوره از مسابقات نیز عملاً منتفی است، باتوجه به در نظر گرفته‌نشدن برنامه‌های دیگر برای تیم‌ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم‌ملی باید راهکارهای دیگری را برای حفظ آماده‌سازی تیم‌ملی فوتسال در نظر بگیرند و به اجرا در بیاورند؛ چرا که تا سال آینده خبری از رویدادهای رسمی فوتسال در آسیا نخواهد بود.

تیم‌ملی فوتسال ایران در ماه گذشته، با ناکامی در کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا کشور کویت را با مدال نقره ترک کرد و باید در هفته‌هایی که به‌سرعت باد می‌گذرد به‌دنبال برطرف‌کردن نقاط‌ضعف و تقویت بدنه تیم باشد تا در جام‌جهانی آینده روی سکوی دنیا قرار بگیرد.

کد خبر 614165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.