بونوچی قراردادش را با یووه تمدید می‌کند

ستاره خط دفاعی یووه قرار نیست از تورین برود و می‌خواهد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، اخیراً شایعاتی در خصوص جدایی لئوناردو بونوچی از یوونتوس به گوش رسید، اما این مدافع کهنه کار قرار است قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند.

مدافع میانی ۳۵ ساله ایتالیایی در این فصل اگرچه بهترین عملکرد خود را نداشته و همواره در تلاش است تا بتواند جای خالی کیلینی را پر کند، اما همچنان از مهره‌های با تجربه بانوی پیر به حساب می‌آید. بونوچی که در دربی دلا مول مقابل تورینو نیمکت نشین شد، در نیمه دوم پس از مصدومیت گلیسون برمر به میدان رفت.

شایعات اخیر حاکی از آن بود که بونوچی با سرمربی یووه، ماسیمیلیانو آلگری اختلاف پیدا کرده و به دنبال جدایی از باشگاه است. اتفاقی که پیش از این چند سال پیش در در دوران قبلی آلگری رخ داد و باعث جدایی بونوچی و یپوستنش به میلان شد. با این وجود، ستاره ایتالیایی دیگر نمی‌خواهد تورین را ترک کند.

بونوچی قرار است قرارداد جدیدی را با یوونتوس امضا کند که پس از پایان سال ۲۰۲۴، زمانی که قرارداد فعلی او به پایان می‌رسد، او را در تورین نگه می‌دارد. این مدافع ۳۵ ساله ایتالیایی در این فصل ۱۰ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و در مجموع ۷۰۴ دقیقه به میدان رفته است. در این مدت، او یک گل به ثمر رسانده و سه بار نیز به تیمش برای ثبت کلین شیت کمک کرده است.

لئوناردو بونوچی در سال ۲۰۱۰ به یووه پیوست و تا ۲۰۱۷ در ۳۱۹ بازی برای بانوی پیر به میدان رفت. او دو فصل را در میلان سپری کرد اما در آگوست ۲۰۱۸ به یووه بازگشت و از آن زمان در ۱۶۷ بازی برای این تیم به میدان رفته است. وی آخرین بازیکن نسل قبلی باشگاه یوونتوس است که سابقه بازی با ستاره‌هایی همچون کیلینی، بوفون، بارتزالی و پیرلو را در کارنامه دارد.

کد خبر 614141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.