شبی که اینتر دست از باور نکردن خود برنداشت!

بازی عجیب و پراتفاق فیورنتینا و اینتر با پیروزی مهم شاگردان اینزاگی به پایان رسید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم اینتر موفق شد در یک دیدار هیجان‌انگیز و پراتفاق برابر فیورنتینا به پیروزی چهار بر سه دست پیدا کند تا امیدهای خودش را برای رسیدن به بالای جدول زنده نگه دارد.

«سیمونه اینزاگی» سرمربی اینتر پس از پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه برابر فیورنتینا اعتراف کرد که بازیکنانش در طول بازی به خود باور داشتند و با درخشش بی نظیرشان یک پیام مهم را به سایر تیم‌های سری آ ارسال کردند.

دیدار اینتر و فیورنتینا در حالی به سود نراتزوری به پایان رسید که این تیم در ابتدا با دو گل پیش افتاد اما پنالتی آرتور کابرال و ضربه جاناتان ایکونه بازی با به تساوی کشید. در ادامه لائوتارو مارتینز موفق شد دوباره اینتر را جلو بیندازد اما لوکا یوویچ با یک ضربه والی جواب گل اینتر را داد، با این حال در لحظات پایانی وقت‌های اضافه پیروز شد.

اینزاگی در مصاحبه پس از بازی گفت: دو بار در طول بازی گرفتار حریف شدیم اما بازیکنانم باور داشتند که می‌توانند به پیروزی برسند. تیم ما در ۳۵ دقیقه اول تا ضربه پنالتی عالی بود، سپس کمی فرم خود را از دست دادیم. با این حال بازیکنانی که از نیمکت به داخل زمین فرستاده شدند، توانستند تفاوت‌ها را رقم بزنند. پیام مهمی به سایر تیم‌های لیگ فرستادیم چون فیورنتینا حریف بسیار مشکلی است.

سرمربی اینتر ادامه داد: ما با دو گل در مسابقه جلو افتادیم و به نظر می‌رسید که کنترل بازی را در اختیار داریم. با این حال کنترل از دست ما خارج شد و در ادامه علی‌رغم حمایت ۳۵ هزار نفر در ورزشگاه که حریف را تشویق می‌کردند، موفق شدیم بازی را ببریم چون به خودمان ایمان داشتیم.

وی در رابطه با بازی بعدی تیمش یادآور شد: بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم که پتانسیل بالایی دارند. زمانی که مردم نگران گل نزدن لائوتارو در هفت مسابقه بودند، گفتم که جای نگرانی وجود ندارد چرا که او بالاخره موفق می‌شود.

اینتر با پیروزی برابر فیورنتینا به امتیاز ۲۱ رسید و در حال حاضر با صدر جدول تنها پنج امتیاز اختلاف دارد. شاگردان اینزاگی پس از برگزاری مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا برای مسجل کردن صعود برابر ویکتوریا پلژن، باید در سری آ به مصاف سمپدوریا بروند.

کد خبر 614123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.