مکان مناسبی جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در نظر گرفته شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی راهپیمایی و تجمع بدون حمل سلاح که مخل امنیت و آسایش دیگران نیست با دریافت مجوز امکان‌پذیر است، گفت: لازم است مکان مناسبی جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _یک‌شنبه یکم آبان‌ماه_ در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با اشاره به برگزاری جشنواره ایران عزیز که نشان‌دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و سوغات اقوام مختلف ایرانی بود، اظهار کرد: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان باید این‌گونه جشنواره‌ها که نیاز اصلی تهران است با برنامه‌ریزی مناسب در تمام مناطق به خصوص جنوب تهران برگزار شود.

وی در خصوص تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در مرادآباد، ادامه داد: حجم تخلفات زیاد است و باید مدیریت شهری اقدامات بازدارنده‌ای را در رابطه با افراد سودجو انجام دهد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون اساسی، راهپیمایی و تجمع بدون حمل سلاح که مخل امنیت و آسایش دیگران نیست با دریافت مجوز امکان‌پذیر است، گفت: شورای اسلامی شهر در دوره گذشته مصوبه‌ای در خصوص الزام شهرداری به تعیین مکان مناسب برای تشکیل اجتماعات اعتراضی داشت که از سوی فرمانداری رد شد، اما اکنون این مسئله نیاز جامعه است و باید مکان مناسبی جهت تجمع احزاب و گروه‌ها در نظر گرفته شود تا افراد بتوانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: لازم است شهرداری تهران به عنوان پیش‌قراول نسبت به شناسایی مکانی که از ابعاد مختلف ترافیکی و اجتماعی مناسب است، اقدام و آن را به شورای اسلامی شهر معرفی کند و روند قانونی کار در شورای اسلامی شهر پیگیری شود.

کد خبر 614121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.