پیش‌بینی بورس فردا ۲ آبان+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود بازار فردا _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ روند منفی داشته باشد و افت بین پنج تا ۱۰ هزار واحدی را تجربه کند، امید است که با اقدامات سریع سازمان بورس و اوراق بهادار از ریزش بیشتر جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد، این محدوده از مهم‌ترین سطوح حمایتی بازار بود. در بازار امروز نمادهای بزرگی همچون فولاد، فارس، کگل، کچاد، فخوز در بازار بورس و نمادهای زاگرس، مارون، شراز، فغدیر و خدیزل در بازار فرابورس بیشترین تأثیر منفی را بر روند بازار داشتند.

در بازار امروز حجم عرضه‌ها در نیمه دوم نیز افزایش یافت و با وجود حضور سطح حمایتی یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد شاهد افزایش سطح حجم و ارزش معاملات بازار نبودیم و حتی نسبت به روز گذشته نیز کاهش یافت. زمانی که بازار نتواند روند صعودی در پیش بگیرد، سرمایه‌گذار تمایل پیدا می‌کند که منابع و سرمایه خود را به سایز بازارها انتقال دهد. بازار امروز با افت ۱۲ هزار واحدی مجدد آب سردی بر پیکره سهامداران ریخت.

پیش‌بینی می‌شود بازار فردا _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ نیز روند منفی داشته باشد و افت بین پنج تا ۱۰ هزار واحدی را تجربه کند، امید است با اقدامات سریع سازمان بورس و اوراق بهادار از ریزش بیشتر جلوگیری شود.

کد خبر 614119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.