ترکیب احتمالی بارسلونا و اتلتیک بیلبائو

ژاوی بالاخره می‌تواند به هکتور بیرین و آنسو فاتی از ابتدا در ترکیب اصلی برابر بیلبائو بازی دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، باشگاه اتلتیک بیلبائو در دو بازی اخیر خود مقابل ختافه و اتلتیکو مادرید موفق به پیروزی نشده و امیدوار است بالاخره برابر بارسا سه امتیاز کسب کند.

بارسلونا و بیلبائو در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ اسپاتیفای برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. بارسا که صدر جدول را از دست داده، نمی‌خواهد فاصله‌اش با مادرید بیشتر شود و به دنبال پیروزی برابر بیلبائو است.

با این حال بیلبائو مجموعاً در این فصل عملکرد خوبی داشته و شانس زیادی برای نتیجه‌گیری در نیوکمپ دارد. آبی‌اناری‌ها پس از شکست مقابل رئال مادرید با پیروزی سه بر صفر مقابل ویارئال در دیدار روز پنجشنبه، روحیه مثبت خود را دوباره به دست آورده‌اند.

پیش بینی می‌شود که ژاوی هرناندز، هافبک اسپانیایی خود پدری را از ابتدا در ترکیب قرار دهد. این ستاره بارسلونا در دیدار با بایرن مونیخ در روز سه شنبه استراحت خواهد کرد و به تیمش برای کسب برد در لالیگا کمک می‌کند. کاپیتان سرخیو بوسکتس با گاوی نیز دیگر یارانی هستند که در ترکیب بارسا قرار می‌گیرند.

در خط حمله، آنسو فاتی و عثمان دمبله به احتمال زیاد حضور خواهند داشت. بارسا می‌تواند در دیدار آتی خود از هکتور بیرین نیز استفاده کند تا این مدافع راست اولین بازی خود را پس از رفع مصدومیتش انجام دهد. آندریاس کریستنسن، رونالد آرائوخو و ممفیس دیپای بازیکنانی هستند که بازی بارسا مقابل بیلبائو را از دست داده‌اند.

کانده و گارسیا شرکای دفاعی بارسا خواهند بود و بالده نیز در سمت چپ توسط ژاوی انتخاب خواهد شد. البته ممکن است مارکوس آلونسو نیز بتواند راهی به ترکیب اصلی پیدا کند.

ترکیب احتمالی بارسلونا: تراشتگن، بیرین، کانده، گارسیا، بالده، بوسکتس، گاوی، پدری، دمبله، لواندوفسکی، فاتی

ترکیب احتمالی اتلتیک بیلبائو: سیمون، لکوئه، مارتینز، آلوارز، د مارکس، مونیاین، گارسیا، سانست، برنگوئر، اینیاکی ویلیامز، نیکو ویلیامز

کد خبر 614116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.