عملکرد ضعیف اسپانیایی‌ها در میزبانی از کشتی‌گیران دنیا

میزبانی ضعیف اسپانیا در رقابت‌های کشتی‌آزاد زیر ۲۳سال قهرمانی‌جهان و مشکلات عمده در بخش سالن‌های سرد و گرم با انتقادات شدیدی از طرف تیم‌ها و کشتی‌گیران مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های کشتی‌آزاد قهرمانی جهان در شهر پونتودرای اسپانیا در حال برگزاری است. در شرایطی که کشتی‌گیران قبل و بعد از مبارزه باید در سالن گرم خود را مهیای رقابت‌ها کنند، سرمای سالن باعث ایجاد مشکل برای آن‌ها و همچنین کشتی‌گیران ایران شده است.

سرمای سالن گرم باعث شده کشتی‌گیران مجبور به پوشیدن لباس‌های بیشتر شوند تا برای حضور در میدان دچار مشکلات کمتری باشند. سالن گرم رقابت‌ها به‌وسیله سقف و دیواره‌های موقتی برزنتی ساخته شده و باد و باران شدید باعث سرمای سالن و حتی وارد شدن قطرات باران به بخش‌هایی از سالن تمرین شده است.

تیم‌های کشتی ایران نیز در شهر ویگو اسکان دارند و فاصله ۳۰ دقیقه‌ای با سالن مسابقات دردسرهای بیشتر کادر فنی برای مواردی همچون استفاده از سونای سالن برای کاهش وزن کشتی‌گیران شده است. این درحالی است که معمولاً در مسابقات رسمی و مخصوصاً رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم‌ها در نزدیک سالن مسابقات مستقر هستند و هتل اسکان نیز از امکانات لازم برای ورزشکاران برخوردار است.

کد خبر 614115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.