آنچه در شصتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح بررسی شده در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز در جلسه علنی دغدغه‌های کارکنان روشن‌دل در شهرداری شنیده شد، امیدواریم مطالبات این قشر که مربوط به مدیریت شهری است، دنبال شود.

وی افزود: امروز لایحه‌ای برای نام‌گذاری معابر داشتیم که به جز یک مورد به علت نام‌گذاری قبلی، سایر موارد به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توافق آزادسازی زمین‌های مربوط به ایستگاه قطار شهری در ابتدای خیابان احمدآباد در جلسه امروز بررسی شد که با توجه به توضیحات داده شده، با رأی مثبت اعضای شورای ششم شهر این توافق به تصویب رسید.

وی ادامه داد: واگذاری یک زمین در خیابان شهید نبوی‌منش برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه ۹ بررسی شد و به تصویب رسید تا در ابتدای سال آینده احداث این ایستگاه آغاز شود.

صالحی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسات گذشته و بررسی لوایح تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی سازمان‌ها، امروز گزارش مربوط به سازمان آرامستان‌ها مطرح شد که با تصمیم شورای اسلامی شهر لایحه تفریغ بودجه این سازمان به مدت شش ماه مسکوت ماند و در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت؛ در همین ارتباط لایحه تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی سازمان خدمات موتوری به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جلسه امروز انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر برای اولین بار جهت نظارت بر فعالیت شرکت‌هایی که شهرداری در آنها سهم عمده دارد نیز به رأی گذاشته شد.

کد خبر 614102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.