لزوم به‌کارگیری صحیح القاب و عناوین در اظهارات و مکتوبات

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم به‌کارگیری صحیح و در شأن القاب و عناوین در اظهارات و مکتوبات، گفت: این موضوع در جلسات به خصوص مسائلی که مستند و مکتوب می‌شود، مورد توجه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالگرد شهادت آیت‌الله مصطفی خمینی که به نوعی مبدا انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) وجود ایشان برای انقلاب مفید و شهادتشان نیز تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: بارها گفته‌ایم که در مکاتبات و محاورات اسامی و القاب، آنچه که در شأن است رعایت نمی‌شود. این موضوع در جلسات به خصوص مسائلی که مستند و مکتوب می‌شود مورد توجه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنم این موارد به عنوان یک بخشنامه به دستگاه‌ها ابلاغ شود تا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است جلسه‌ای با آموزش و پرورش برقرار شود، بهتر است قبل از آن گفت‌وگویی داشته باشیم، تصریح کرد: مدیریت شهری به عنوان نهادی فرهنگی باید در پیگیری مسائل اخیر به آموزش و پرورش همانند مساجد کمک کند، البته این کمک‌ها باید همراه با نقشه راه و برنامه‌ای کارآمد باشد.

کد خبر 614077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.