شهرداری تدابیر ویژه‌ای جهت پخش مسابقات جام‌جهانی در سطح شهر بیندیشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران برنامه و تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده تلویزیونی مسابقات جام‌جهانی در سطح شهر، پارک‌ها و مراکز فرهنگی با هماهنگی سینماهای سطح شهر و مراکزی که امکان تجمع و حضور شهروندان و جوانان را دارد، بیندیشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ در نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری، اظهار کرد: در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال قطر هستیم.

وی با اشاره به حساسیت‌های کنونی جامعه و هیجانات جوانان، ادامه داد: بیشتر شهروندان ایران به تیم ملی علاقه‌مند هستند، لذا ضروری است شهرداری برنامه و تمهیدات ویژه‌ای برای پخش زنده تلویزیونی این مسابقات در سطح شهر، پارک‌ها و مراکز فرهنگی با هماهنگی سینماهای سطح شهر و مراکزی که امکان تجمع و حضور شهروندان و جوانان وجود دارد، ایجاد کند.

نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: کارگروهی تحت عنوان "جام جهانی" در شهرداری برای بحث تولید محتوا تشکیل شده است، لذا ضرورت دارد قبل از شروع مسابقات (۲۹ آبان‌ماه) این کارگروه در صحن شورای اسلامی شهر حضور یابند و از برنامه‌های خود گزارش خود ارائه دهند و نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مسئله مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به‌لحاظ حساسیتی که در جامعه وجود دارد ضروری است شهرداری برای مدیریت فضاهای شهری و کنترل هیجانات ناشی از پیروزی و شکست در این مسابقات تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود تا شهروندان و علاقه‌مندان این مسابقات را به صورت زنده و با تلویزیون‌های شهری و بزرگ تماشا کنند.

کد خبر 614060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.