دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی ویتنام شد؟

طبق اعلام رسانه‌های ویتنامی، دراگان اسکوچیچ با فدراسیون ویتنام به توافق رسیده و این کشور با سرمربی اسبق تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته برخی رسانه‌های ویتنامی اعلام کردند که دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران به‌دنبال هدایت تیم ملی ویتنام است. ویتنام با سرمربیگری «پارک هانگ‌سئو» به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافته بود و به جام ملت‌های آسیا نیز صعود کرد؛ اما با کسب چهار امتیاز قعرنشین جدول گروه A شد و از راهیابی به جام‌جهانی بازماند.

جایگزین سرمربی پیشین تیم‌ملی ویتنام، باید این تیم را برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ آماده کند. حتی سایت VTC ویتنام در مطلبی عنوان کرد اسکوچیچ قصد دارد جانشین «پارک هانگ‌سئو» برای هدایت تیم‌ملی ویتنام شود و حتی مدعی شد اسکوچیچ اولین نفری است که برای هدایت ویتنام درخواست خودش را ارائه کرده است.

امروز نیز رسانه‌های ویتنام در گزارشی جدید خبر دادند سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی فوتبال این کشور شده است و در جدیدترین مطلب سایت «Bolatimes.com» ویتنام اعلام کرد دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال ویتنام به توافق رسیده و قرار است جانشین پارک هانگ‌سئو شود.

کد خبر 614018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.