مالکان چینی اینتر تصمیم به فروش این باشگاه گرفتند!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* پس از اینکه منچسترسیتی به رئال مادرید اعلام کرد ژائو کانسلو برای فروش نیست، آن‌ها به دیگو دالوت از منچستریونایتد علاقه نشان دادند.

* آرسنال علاقه‌مند به جذب کالوین باسی از رنجرز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود، اما این جذب را انجام نداد.

دیلی اکسپرس:

* رافائلا پیمنتا، ای جنت ارلینگ هالند، اعلام کرده است که او در آینده‌ای نه چندان دور آماده امضای قراردادی جدید با منچسترسیتی است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی نشانه‌هایی از فرنکی دی یونگ دریافت کرده است مبنی بر اینکه او مایل است در بحبوحه ناامیدی در اردوی بارسلونا، انتقال خود را در ماه ژانویه به استمفوردبریج انجام دهد.

* براساس گزارش‌ها، اگر مارکوس راشفورد تابستان آینده از این منچستریونایتد جدا شود، شیاطین سرخ آماده کودی گاکپو هستند.

* فابیو پاراتیچی، مدیر فوتبال تاتنهام هاتسپر می‌تواند یک بار دیگر از ارتباطات خود در یوونتوس برای تقویت تیم آنتونیو کونته در پنجره نقل و انتقالات ژانویه استفاده کند و ستاره‌هایی از تیم سابق به انگلیس بیاورد.

دیلی میل:

* بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس مانند جیمز مدیسون درمورد اینکه آیا رؤیای حضور آن‌ها در جام جهانی زنده می‌ماند یا خیر، با گرت ساوتگیت که لیست موقت خود را در جمعه شب گذشته اعلام کرد، صحبت خواهند کرد.

* خاویر تباس رئیس لالیگا، پیش از شروع فصل آینده به بارسلونا هشدار جدی داده است. آن‌ها قبل از شروع فصل جاری در وضعیت مالی نامطلوبی قرار داشتند و تباس اعلام کرد که این باشگاه برای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در یک شرایط پیچیده مالی قرار گرفته است.

* روبرتو مانچینی فاش کرد که به دلیل از دست دادن راهیابی به جام جهانی، به فکر استعفا از سمت خود به عنوان سرمربی ایتالیا بوده است.

* سونینگ، مالکان اینترمیلان، سرانجام باشگاه را با قراردادی به حدود ۱.۲ میلیارد یورو (۱ میلیارد پوند) می‌فروشد این گروه با استیون ژانگ به عنوان رئیس، در بحبوحه بحران مالی، به سرعت به سمت فروش حرکت می‌کند.

* فرانک ریبری که در کارنامه ورزشی خود برنده لیگ قهرمانان اروپا و فینالیست جام جهانی بوده، در حالی که در خصوص دوران فوتبال خود صحبت می‌کرد، اشک می‌ریخت.

* ماساتو کودو، مهاجم ژاپنی در سن ۳۲ سالگی درگذشت. او برای تیم فوتبال دسته سومی جی لیگ، "تگواجارو میازاکی" بازی می‌کرد اما اوایل این ماه پس از تشخیص مشکلاتی در مغزش، در بیمارستان بستری شد.

ایندیپندنت:

* فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، پس از اخراج استیون جرارد، از استون ویلا، بر لزوم فرصت دادن به مربیان تاکید کرد.

* در جریان بازی شب گذشته منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس، رافائل واران دچار مصدومیت عضلانی شد و اشک می‌ریزد، او برای روشن شدن وضعیت حضور یا غیبتش در جام جهانی، منتظر آزمایش‌های بیشتر است.

دیلی استار:

* دیک نایت، رئیس افتخاری برایتون، پس از یک درگیری شدید که نتوانست برای تماشای بازی تیمش در هفته گذشته وارد ورزشگاه برنتفورد شود، ۱۰ جلسه محروم شد.

سان:

* منچستریونایتد می‌خواهد برای جذب "جان دوران" ستاره آینده دار کلمبیایی با لیورپول رقابت کند.

* براساس گزارش‌ها، رئال مادرید پس از کسب توپ طلا توسط کریم بنزما، باید ۸۷۰ هزار پوند به لئون بپردازد.

* وست بروم با لیام روزنیور درباره بازگشت سریع به سمت مربیگری مذاکره کرده است. روزنیور، ۳۸ ساله، ماه گذشته پس از انتصاب پل وارن، نقش خود به مربی موقت را ترک کرد.

تلگراف:

* جان مک گین، کاپیتان استون ویلا، برای بازی مهم امشب یکشنبه لیگ برتر مقابل برنتفورد توسط سرمربی موقت جدید، آرون دانکس، پس از اخراج استیون جرارد، کنار گذاشته شد.

سان اسکاتلند:

* گفته می‌شود جرمی فریمپونگ برای انتقال تاریخی به لیگ برتر آماده شده است و منچستریونایتد مدافع سابق سیتی را زیر نظر دارد.

دیلی رکورد:

* استفان رابینسون اصرار دارد که او هیچ تماسی با رؤسای اتحادیه فوتبال ایرلند برای نشستن روی نیمکت مربیگری ایرلند شمالی نداشته است.

* طبق گفته ای جنت گامید آگالاروف، رنجرز تابستان گذشته ظاهراً به جذب ستاره یوفا نزدیک شده بود، آن هم قبل از اینکه آنتونیو کولاک، مهاجم گلزن و آزاد را به خدمت بگیرد.

کد خبر 614014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.