توسعه ورزش محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار ساری

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری از توسعه ورزش محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار شهر خبر داد.

احسان مرادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت نشاط و فعالیت بدنی برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: شهرداری به منظور دستیابی به این هدف، احداث و راه‌اندازی خانه ورزش شهیدسلیمان کلاهی را در محله دخانیات انجام داده است.

وی با بیان اینکه اجرای مسابقات ورزشی، بازی و سرگرمی در قالب تورهای تفریحی یک روزه شهرداری ساری از جمله اقدامات اداره ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری است، افزود: لزوم وجود نشاط و سلامت برای شهروندان پس از همه‌گیری کرونا و آسیب‌های همه‌جانبه ناشی از آن، موجب شد فعالیت‌های اداره ورزشی سازمان فرهنگی در سال جاری افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با بیان اینکه جشن‌های محله به صورت دوره‌ای در مناطق مختلف شهر با محوریت سرگرمی، بازی و ورزش برگزار شده است، خاطرنشان کرد: استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی برای زنان و مردان از ابتدای سال تاکنون در چندین سطح برگزار شده و تداوم آموزش‌ها مدنظر سازمان بوده است.

مرادی‌فر اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت‌بدنی و دوره‌های مربیگری در رشته‌ها و سطوح مختلف طی ۶ ماهه نخست امسال توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جلسه‌های رابطان ورزشی سازمان‌ها و مناطق به صورت ماهیانه برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این جلسات هر رابط، برنامه‌های مدون سازمان و منطقه خود را جهت تصمیم‌گیری و اجرا به اشتراک می‌گذارد و هماهنگی آن با سازمان فرهنگی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری از برگزاری نرمش‌های صبحگاهی توسط مربیان مجرب در بوستان‌های سطح شهر ساری به صورت دوره‌ای و برای سنین مختلف خبر داد و گفت: لزوم برگزاری ورزش‌های همگانی و دسترسی آسان برای عموم شهروندان در اجرای برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته است.

مرادی‌فر، برگزاری مسابقات ورزشی در مقاطع سنی مختلف را برای زنان و مردان از دیگر فعالیت‌های سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری ساری عنوان کرد و افزود: این مسابقات به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به صورت همگانی یا درون‌سازمانی برگزار شده است.

کد خبر 614012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.