توسعه نرم‌افزاری جدید برای پارک خودرو در نیویورک

نرم‌افزار جدیدی برای پارک خودرو در نیویورک ایجاد شده است که پس از نصب روی گوشی‌های تلفن همراه به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به ده‌ها هزار محل پارک را در سراسر پنج محله بزرگ شهر می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتشار ویروس کرونا افزایش گرایش مردم به استفاده از خودروهای شخصی را برای به حداقل رساندن احتمال ابتلا به بیماری به دنبال داشت و به نظر می‌رسد که این تمایل دائمی شده است. اگرچه همواره پیدا کردن محل پارک خودروها یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های شهرنشینان به‌شمار رفته است، افزایش تعداد وسایل نقلیه شخصی، این مشکل را شدت بخشیده است. به همین دلیل، بسیاری از مدیران و خلاقان در تلاش هستند رویکردهایی نوآور برای حل بحران پارکینگ در شهرها ارائه دهند و از این طریق، کیفیت زندگی شهرنشینان را بهبود ببخشند.

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که تاکنون برای حل بحران پارکینگ در شهرها پیاده شده است، ایجاد نرم‌افزارهای جدید بوده است که به کاربران امکان پیدا کردن بهترین محل پارک خودروها را داده است. این نرم‌افزارها که همه‌روزه شکل پیشرفته‌ای از آن‌ها در اختیار شهرنشینان قرار می‌گیرد، از طریق آگاهی رانندگان از نزدیک‌ترین محل پارک، به کاهش هدررفتن زمان آن‌ها در صف‌های طولانی پارکینگ‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند.

کاربران نرم‌افزار پارک جدید نیویورک، که به زودی تعداد آن‌ها به بیش از دو میلیون نفر خواهد رسید، علاوه بر آگاهی از نزدیک‌ترین محل پارک برای وسایل نقلیه خود، قادر خواهند بود به طور آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند که این امر به صرفه‌جویی بیشتر در زمان آن‌ها منجر خواهد شد. نکته جالب توجه در مورد قابلیت نرم‌افزار جدید این است که کاربران می‌توانند کیف پول دیجیتالی خود را با مبلغ دلخواه شارژ کنند و از مبلغ موجود، هزینه استفاده از پارکینگ‌های شهری را بپردازند.

علاوه بر این، افرادی که نرم‌افزار جدید را روی گوشی‌های خود نصب می‌کنند، قادر خواهند بود از زمان باقیمانده برای رسیدن به محل پارک پیشنهاد شده یا حضور خودروی خود در پارکینگ باخبر شوند، دکمه هشدار رسیدن به محل را فعال کنند و حتی به تمدید مدت زمان حضور خودروی خود در محل پارک بدون بازگشت به محل بپردازند. تمام تراکنش‌های انجام شده در حافظه نرم‌افزار ذخیره می‌شود و در نتیجه کاربران می‌توانند بعداً آن‌ها را برای آگاهی بیشتر خود مشاهده کنند.

توسعه یک نرم‌افزار جدید برای پارک در نیویورک

کد خبر 614010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.