راه‌اندازی سیستم سه‌زمانه چراغ راهنمایی چهارراه ولیعصر(عج)

شهردار زرند گفت: سیستم سه‌زمانه چراغ راهنمایی چهارراه حضرت ولیعصر(عج) راه‌اندازی شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای بهبود تردد شهروندان و حل مشکلات ترافیکی پس از نصب پایه چراغ‌های هوشمند در چهارراه حضرت ولیعصر (عج)، راه‌اندازی سیستم سه‌زمانه این چهارراه را نیز اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح دوره آزمایشی را طی می‌کند، افزود: این چراغ‌ها از چند روز گذشته به حالت سه زمانه برنامه‌ریزی شده است.

شهردار زرند با بیان اینکه حجم بالای ترافیک در این چهارراه یکی از دلایل اجرای طرح است، خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی چهارراه و اجرای این طرح بیش از پنج میلیارد ریال توسط شهرداری هزینه شده است، امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد کاهش بار ترافیکی در این محور باشیم.

ضیاءالدینی با اشاره به آسفالت معابر خاکی و لکه‌گیری نوارهای حفاری شده سطح شهر، تصریح کرد: شهرداری زرند با هدف تسهیل در عبورومرور شهروندان، آسفالت معابر، لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی شهر به عنوان یک اولویت در دستور کار شهرداری قرار دارد، آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر یکی از مطالبات شهروندان است و شهرداری زرند تلاش دارد تمام نوارهای حفاری شده و کوچه‌های خاکی سطح شهر را پس از شناسایی و اولویت‌بندی، زیرسازی و آسفالت کند.

شهردار زرند افزود: آسفالت کوچه‌های خاکی خیابان شهید حجازی و لکه‌گیری کوچه‌های شهید فهمیده هشت و ۱۰ در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 613989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.