کی‌روش: حواشی برایمان معنایی ندارد/ سردردهای بزرگ‌تری برای جام‌جهانی داریم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: حاشیه‌ها برایمان معنی و اهمیتی ندارد، تمرکزمان روی مسائل مهم‌تری مانند جدال برابر انگلیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم‌ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که دوباره شما را می‌بینیم. از حمایت‌های شما برای برنامه آماده‌سازی تیم‌ملی در مسیر جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ممنون هستیم. همان‌طور که می‌دانید در فاصله ۳۰ روز تا شروع مسابقات ما نیز مانند تمامی تیم‌های حاضر در جام‌جهانی با تمام انگیزه و تمرکز کامل تلاش‌مان را می‌کنیم تا آمادگی لازم برای حضور در جام جهانی را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه حریفان تلاش می‌کنند تمرکز تیم‌ملی و بازیکنان را به‌هم بزنند افزود: سوال اصلی این نیست که آیا ما به مسائلی که حواس ما را پرت می‌کند توجه می‌کنیم، سوال اصلی این است که چه‌کسانی به این مسائل توجه می‌کنند چون این صحبت‌ها برای ما معنایی ندارد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران ادامه داد: در درجه اول اصلاً لازم نیست چیزی به اسم تیم‌ملی انگلیس اضافه کنم؛ زیرا آن‌ها همین الان نیز تیم بسیار بزرگی هستند. چیزی که بگویم و شما اطلاع نداشته باشید واقعاً وجود ندارد. خودتان هم می‌دانید تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارند و نام بسیار بزرگی در جهان فوتبال هستند. برای ما افتخار و باعث لذت است که مقابل آن‌ها بازی می‌کنیم.

کی‌روش در رابطه با کمپین‌هایی که تلاش می‌کنند تا ایران در جام جهانی حاضر نشود، خاطرنشان کرد: مسائل و سردردهای بسیار بزرگی همانند بازی مقابل انگلیس داریم، تمرکزمان روی این مسائل است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذاریم اما تمرکزمان روی این مسئله است.

کد خبر 613977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.