شیائومی به‌زودی از سری ردمی نوت ۱۲ رونمایی می‌کند

تیزر جدید شیائومی نشان می‌دهد که این شرکت در ماه جاری از گوشی‌های هوشمند جدید سری ردمی نوت ۱۲ به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی سال گذشته حداقل ۱۸ گوشی هوشمند از سری نوت ۱۱ معرفی کرد و اکنون نیز خود را برای معرفی نسل جدید این محصول آماده می‌کند. این شرکت اطلاعیه‌ای را در ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد سری ردمی نوت ۱۲ در ماه جاری رونمایی خواهد شد.

هیچ اطلاعاتی درمورد نام رسمی نخستین دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۲ وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها حداقل شاهد معرفی سه مدل ردمی نوت ۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۲ استاندارد خواهیم بود که به ترتیب از فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات، ۲۱۰ وات و ۶۷ وات بهره خواهند برد.

شایعات اخیر حاکی از این است که مدل‌های پرو سری ردمی نوت ۱۲ از جدیدترین تراشه مدیاتک یعنی Dimensity1080 استفاده می‌کنند، سیستم-روی-چیپی که اوایل ماه جاری به عنوان جایگزین Dimensity920 معرفی شد. یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های این تراشه، پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که احتمالاً در بعضی مدل‌های گوشی‌های ردمی شاهد استفاده از آن خواهیم بود.

کد خبر 613912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.