ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری، دروازه ورود مسافران و گردشگران به شهر اصفهان محسوب می‌شود، گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ۱۰ نمازخانه پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان به نام شهدای راننده نامگذاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در دیدار با معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان با اشاره به برخی از فعالیت‌های فرهنگی سازمان پایانه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ۱۰ نمازخانه پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان به نام شهدای راننده نامگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری، دروازه ورود مسافران و گردشگران به شهر اصفهان محسوب می‌شود، افزود: رانندگان اتوبوس بعد از انقلاب اسلامی خدمات ماندگاری را در راستای اعزام رزمندگان به جبهه، بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی و مشهد مقدس از خود به جای گذاشته‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از مدیران بنیاد شهید درخواست کرد: در جهت معرفی شهدا و ایجاد فضای متناسب با آن در پایانه‌ها همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

نماد شهدا در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان نصب شود

مهدی شاه‌نوروزی معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان نیز با بیان اینکه برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان پایانه‌ها یک حرکت بزرگ و به یاد ماندنی و نشان‌دهنده اعتقاد و باور به ارزش‌های دینی و انقلابی بوده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است، افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والا مقام نصب نماد شهدا در پایانه‌ها می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان تصریح کرد: اداره کل بنیاد شهید آماده هرگونه همکاری در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در پایانه‌های شهر اصفهان است.

کد خبر 613908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.