اجرای پروژه احداث رمپ در ساختمان‌های اداری پایانه‌های مشهد

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از اجرای پروژه احداث رمپ ویلچر ویژه توان‌یابان در پایانه مسافربری امام رضا (ع) و ساختمان‌های اداری این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی کمالی اظهار کرد: عملیات احداث رمپ ویلچیر در راستای تسهیل تردد توان‌یابان در ورودی و خروجی‌های ساختمان‌های اداری این سازمان اجرایی شد.

وی ادامه داد: این پروژه که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ورودی و خروجی‌های جایگاه‌های سوار مسافران و ساختمان‌های اداری پایانه امام رضا (ع) در حال اجرا است، ضمن افزایش سطح ایمنی در تردد توان‌یابان و معلولین موجب ارتقای سطح خدمات مطلوب به زائران و مسافران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) نیز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان دیگر اقدامات صورت پذیرفته در حوزه تکریم توان‌یابان همچون توزیع ویلچیر به متقاضیان، احداث سرویس بهداشتی فرنگی و ایجاد آبخوری سه سطحی در پایانه امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی مطلوب به زائران و مسافران توان‌یاب و معلول از اولویت اجرای این عملیات بوده و در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

کد خبر 613893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.