مجموعه شهرداری حامی اصلی ورزش شهر است

شهردار مبارکه گفت: مجموعه شهرداری همیشه حامی اصلی ورزش شهر به ویژه ورزش همگانی و قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _شنبه سی‌ام مهرماه_ به مناسبت هفته تربیت بدنی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه، اظهار کرد: شهرداری مبارکه همواره سعی در حمایت از جوانان و ورزش دوستان داشته است و بر این اساس با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان است.

وی افزود: ورزش یکی از نیازهای جوانان و مردم شهر است و مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان برای کمک به ورزش شهر است.

شهردار مبارکه با تبریک هفته تربیت بدنی، ورزش را یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم دانست و خاطرنشان کرد: هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.

احمدی اضافه کرد: ورزش عنصری با ارزش برای اعتلای سلامت و نشاط فرد و جامعه محسوب می‌شود و ورزش همگانی از الزامات توسعه شهری است.

وی خطاب به ورزشکاران و ورزش‌دوستان، تصریح کرد: باید دست در دست هم برای تقویت ورزش و توسعه اماکن ورزشی در شهر تلاش کنیم تا علاوه بر فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه ورزشی، بیش‌ازپیش به قهرمان‌سازی و پهلوان‌پروری در این دیار بپردازیم.

شهردار مبارکه گفت: شهرداری در این راستا اقداماتی نظیر ساخت فضاهای ورزشی در بوستان‌ها، پیاده‌راه‌های سلامت، سالن‌های ورزشی سرپوشیده، زمین‌های چمن مصنوعی و باغ‌های بانوان را انجام داده است و این روند در مناطق مختلف شهر تداوم خواهد داشت.

رسول باروتی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه نیز در این دیدار اظهار کرد: ورود شهرداری به عرصه ورزش قهرمانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان به ویژه شهر مبارکه در سال‌های اخیر، بر تعاملات مستمر و گسترده حوزه ورزش و شهرداری تأکید کرد.

به گزارش ایمنا، شهردار مبارکه به همراه معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری با حضور در اداره ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی را گرامی داشتند.

کد خبر 613882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.