آسفالت بلوار رسالت یزد تعویض می‌شود

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از تعویض آسفالت بخشی از بلوار رسالت واقع در امامشهر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمدرسول طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه بلوار رسالت در یک مرحله طی ۲۰ روز آسفالت خواهد شد، اظهار کرد: تعویض آسفالت این مسیر به طول ۵۶۰ متر و عرض ۹ متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زیرسازی آسفالت بلوار رسالت مستهلک شده، لازم بود که اقدام کامل و جامعی برای آسفالت این بلوار انجام شود.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد با بیان اینکه در این پروژه ۱۱۰۰ متر سنگ جدول به علت فرسودگی جمع‌آوری و سنگ جدول‌های جدید نصب خواهد شد، ادامه داد: زیرسازی قدیمی آسفالت این مسیر در باند رفت از ابتدای میدان آرمان به سمت بلوار یاسمن به طول ۵۶۰ متر جمع‌آوری و پس از بسترسازی و اجرای مجدد آن، آسفالت خواهد شد.

وی افزود: در ادامه آسفالت بلوار رسالت در صورت تخصیص اعتبار، باند رفت از چهارراه شرکت نفت به سمت میدان آرمان طی ماه‌های آینده آسفالت خواهد شد.

کد خبر 613881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.