ایستگاه پلیس در پایانه صفه مستقر شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تقویت روابط بین این سازمان و نیروی انتظامی به‌منظور حفظ امنیت و کاهش معضلات اجتماعی محیط پایانه‌های مسافربری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل توکلی در دیدار با فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و قدردانی از عوامل سخت‌کوش نیروی انتظامی در پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان، با تاکید بر لزوم تأمین کامل امنیت محیط پایانه‌ها، اظهار کرد: یکی از معضلات اجتماعی موجود در محیط پایانه‌ها، کارتن‌خوابی است که مشکلاتی را ایجاد کرده است، لذا باید به طور مجدد ایستگاه پلیس در پایانه صفه مستقر شود.

وی وجود انبارهای غیرمجاز حدفاصل پل چمران تا خیابان غرضی را از دیگر معضلات اجتماعی دانست و افزود: با توجه به درخواست‌های شهروندان ساماندهی این مکان‌ها برای رفع مشکلات ترافیکی محدوده پایانه کاوه و نظارت بر عملکرد آنها ضروری است.

معضل انبارهای غیرمجاز باید در مدیریت استان رفع شود

در این دیدار سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مدیرعامل و کارکنان سازمان پایانه‌ها با عوامل انتظامی در ایجاد و برقراری امنیت در پایانه‌های پنج‌گانه شهرداری اصفهان، گفت: ظرفیت نیروی انسانی انتظامی استان محدود است، از این‌رو برای رفع مشکلات اجتماعی و امنیتی شهر باید کارها بین ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف تقسیم شود.

وی با بیان اینکه کمتر از یک درصد کالاهایی که جابه‌جا می‌شود، غیرمجاز و قاچاق است، ادامه داد: معضل انبارهای غیرمجاز باید به صورت کارشناسی و در مدیریت استان رفع شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر تقویت و حفظ شأن و منزلت پلیس در جامعه، خاطرنشان کرد: رفع معضلات اجتماعی از قبیل کارتن‌خوابی مستلزم همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها از جمله شهرداری و بهزیستی با نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به لزوم آموزش عوامل حفاظت فیزیکی و انتظامات پایانه‌ها، تصریح کرد: تعامل نزدیک و تخصصی بین نیروی انتظامی و سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان یک ضرورت است.

لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی پایانه صفه

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان نیز اظهار کرد: ساماندهی مسافربرهای سواری مقابل پایانه صفه در کاهش معضل ترافیک این منطقه تأثیرگذار است، از این‌رو باید در این خصوص اقدام اساسی انجام شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات پایانه‌های مسافربری شهر، تاکید کرد: لازم است به منظور یافتن راهکاری مناسب برای رفع مشکلات، موارد لازم در شورای ترافیک استان مطرح شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با اهدای یک تابلوی منقش به تمثال مقام معظم رهبری، از زحمات و خدمات فرمانده انتظامی استان اصفهان قدردانی کرد.

 ایستگاه پلیس در پایانه صفه مستقر شود

کد خبر 613875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.