هورسان رامسر تنها تیم خانه‌به‌دوش لیگ!

تیم والیبال هورسان رامسر به‌دلیل تجهیزنشدن کف‌پوش سالن شهیدصدر این شهر، اجازه میزبانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از شروع لیگ برتر، سازمان لیگ والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها به باشگاه‌هایی که کف‌پوش‌های استاندارد «گرفلور» دارند حق میزبانی مسابقات داده می‌شود و با توجه به اینکه تنها شهرهای تهران، ارومیه و یزد مجهز به این کف‌پوش هستند، تمام مسابقات در این سه شهر برگزار خواهد شد.

این موضوع اعتراض دیگر باشگاه‌های حاضر در لیگ را به همراه داشت که فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد: باشگاه‌ها تا _بیست‌ویکم آبان‌ماه_ فرصت دارند کف‌پوش خود را استاندارد کنند، در غیر این صورت میزبانی از آن‌ها گرفته می‌شود.

درحال‌حاضر پنج هفته از لیگ برتر والیبال گذشته و همه تیم‌ها به جز هورسان رامسر از تیم‌ها میزبانی می‌کنند، این در حالی است که شاگردان محمدی‌راد مسابقات خود را در رشت برگزار می‌کنند.

به گزارش ایمنا، باشگاه والیبال هورسان رامسر سال ۱۳۸۶ تأسیس و در فصل ۹۸–۹۹ به لیگ برتر راه پیدا کرد. سالن ورزشی شهید صدر، سالن اختصاصی این تیم است که با گنجایش ۸۰۰ نفر در سادات‌شهر رامسر واقع شده است.

اما با توجه به استانداردهای تعیین شده از سوی فدراسیون برای برگزاری مسابقات که شامل کف‌پوش، رختکن و نور می‌شود، تنها موردی که در سالن صدر مورد تأیید فدراسیون قرار نگرفته، کف‌پوش نامناسب این سالن است. البته سالن سایر شهرها دارای پارکت و حالت ارتجاعی است که این حداقل شرایط استاندارد سالن‌ها محسوب می‌شود.

گفتنی است سال‌های اخیر فدراسیون والیبال به کف‌پوش‌های سالن مسابقات توجهی نمی‌کرد، اما امسال با توجه به سخت‌گیری فدراسیون، هورسانی‌ها تنها تیمی هستند که از میزبانی در شهر خود محروم هستند، باید دید مسئولان این شهر برای والیبال رامسر چه اقدامی انجام خواهند داد.

کد خبر 613860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.