نمی‌خواهم کریستیانو رونالدو را بفروشم!

اریک تن‌هاخ اعلام کرد رونالدو بازیکن مهمی است اما از زمان بازگشت او به تمرینات منچستریونایتد حرفی نزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اریک تن هاخ سرمربی منچستر تاکید کرده است که نمی‌خواهد کریستیانو رونالدو را بفروشد اما مطمئن نیست که چه زمانی او را به تمرینات منچستریونایتد فرامی‌خواند.

رونالدو پس از ترک زودهنگام ورزشگاه در بازی مقابل تاتنهام و امتناع از حضور در بازی به عنوان یار تعویضی، مجبور شد با تیم زیر ۲۱ ساله‌های یونایتد تمرین کند. تن هاخ اصرار دارد که نمی‌خواهد رونالدو را بفروشد، اما از اعلام زمان بازگشت او به تیم خودداری کرد.

تن هاگ گفت: به مدیران اعلام کردم که نمی‌خواهم او را از دست بدهم و می‌خواهم در لیست تیم باشد، می‌خواهم که او در هر بازی شرکت کند زیرا کریس خیلی تأثیرگذار است.

رونالدو در اکثر اوقات از زمانی که تن هاخ سرمربی بوده، با مشکل مواجه شده است. او ابتدا درگیر مسائل نقل و انتقالات تابستانی شد و در نهایت اولدترافورد را ترک نکرد و از آن زمان، دو بازی در لیست قرار نگرفته و باعث شده که توسط مربی هلندی توبیخ شود. او در زمین بازی نیز به هیچ وجه موفق نبوده و در تمام فصل فقط دو گل به ثمر رسانده است.

شیاطین سرخ، امروز بدون رونالدو به مصاف چلسی خواهند رفت. مشخص نیست آیا او برای دیدار با شریف در لیگ اروپا در تاریخ بیست‌وهفتم اکتبر، به ترکیب برمی‌گردد یا خیر.

کد خبر 613834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.