سیاست‌ها و راهبردهای استقبال از بهار ۱۴۰۲ متفاوت‌تر از سال‌های قبل

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از اعلام سیاست‌ها و راهبردهای استقبال از بهار ۱۴۰۲ به صورت کاملاً متمایز و متفاوت با سنوات گذشته و سطح‌بندی معابر شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در سومین جلسه ستاد مناسبت‌ها و استقبال از بهار ۱۴۰۲ که با حضور مدیران ارشد شهری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور زیباسازی، فضاآرایی و خدمت‌رسانی ویژه به زائران و مجاوران رضوی در بهار ۱۴۰۲، برنامه‌های گسترده‌ای در مجموعه مدیریت شهری در حال تدارک است تا تجربه متفاوتی از نوروز در اختیار زائران و مجاوران رضوی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار به صورت ویژه پس از برگزاری جلسات کارشناسی، سیاست‌ها و راهبردهای مختلفی در استقبال از بهار ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به توسعه مشارکت بخش خصوصی، فضاآرایی ویژه شهری با توجه به مناسبت‌های مذهبی مصادف با ایام نوروز، بهره‌گیری از طرح‌های نوآورانه، استفاده حداکثری از ظرفیت و توانمندی تولیدکنندگان محلی و پیمانکاران، هنرمندان و مراکز دانش‌بنیان بومی در تمام فعالیت‌های استقبال از بهار اشاره کرد.

قائم‌مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار، معابر شهری کلان‌شهر مشهد با همکاری مناطق سیزده‌گانه در چهار سطح شامل سطح ویژه، سطح یک، سطح دو و سطح سه تقسیم و مقرر شد بر اساس این تقسیم‌بندی، فضاآرایی و زیباسازی منظر شهری به صورت گسترده صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف این سطح‌بندی، ارتقای عدالت در توزیع فعالیت‌ها و خدمات در نقاط مختلف شهر و مدیریت هزینه‌ها است.

کد خبر 613800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.