لزوم ارتباط موثر دستگاه‌های اجرایی با شوراها

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بالا بودن آمار مستعدان و تحصیل کرده‌ها در شهرستان بروجن انتظار می‌رود، استفاده از نخبگان در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه _ در جلسه نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تربیت معلمان جهت حفظ سلامت جامعه ضروری است.

وی با اشاره به تخصصی بودن مشکلات در شهرستان‌های مختلف و لزوم ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با شوراهای اسلامی، ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم جلسات بررسی مشکلات به صورت شهرستانی برگزار شود تا معضلات در دستور کار قرار گیرند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به بالا بودن آمار مستعدان و تحصیل کرده‌ها در این شهرستان انتظار می‌رود استفاده از نخبگان در پست‌های مدیریتی در دستور کار قرار گیرد.

لزوم افزایش مزایای معلمان جهت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی

سیداحمد هاشمی، نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: انتظار می‌رود بهره‌برداری از خانه معلم بابا حیدر با توجه به دریافت مجوز ماده ۲۳ در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش مزایای معلمان جهت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی از ضرورت‌ها است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از برخی مدارس، برای فرزندان فرهنگیان امتیازهایی در نظر گرفته شده است که باید این موضوع بررسی شود، در شهرستان فارسان به ویژه شهر بابا حیدر تجهیزات و امکانات آموزشی اختصاصی به نسبت محدودتر است.

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برخی معلمان بعد از بازنشستگی در مدارس غیرانتفاعی تدریس می‌کنند، این موضوع باعث شده سطح علمی این مدارس بالا رفته و عملکرد موفق‌تری داشته باشند.

کد خبر 613797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.