کمبود فضای آموزشی در شهر هوره چالش‌ساز شده است

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: کمبود فضای آموزشی در شهر هوره چالش‌ساز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _شنبه سی‌ام مهرماه_ در جلسه نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دو دستگاه مینی‌بوس سرویس مدارس برای مدرسه استثنایی دهقان سامانی شهرک سامان و رفت و آمد همکاران فرهنگی در روستاهای شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: فضاهای آموزشی مارکده و گرم دره باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کمبود فضاهای آموزشی شهر هوره که سه مقطع مختلف در یک مدرسه تجمیع شده، چالش‌ساز شده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت و تکمیل مدرسه در حال احداث از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی اقدام شود؛ همچنین کمبود نیروی پرورشی و مشاوره در شهرستان سامان نیز نیاز به توجه جدی دارد.

وی اضافه کرد: لازم است مشکل اجتماعی مدرسه شهید استکی شوراب صغیر و احداث پژوهش‌سرای شهر سامان نیز پیگیری و رفع شود.

ساماندهی معلمان جهت جلوگیری از مهاجرت دانش‌آموزان در دستور کار قرار گیرد

محمود بهارلویی، نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اختصاص بودجه جهت مدارس تخریبی شهرستان بن از ضروریات است.

وی گفت: لازم است در خصوص ساماندهی معلمان، جهت جلوگیری از مهاجرت دانش. آموزان تجدید نظر شود؛ استقرار یک مدرسه نمونه دولتی در شهرستان بن ضروری است، همچنین اصلاح کتاب پایه ششم در خصوص افزودن زادگاه شهید دریاقلی سورانی از طریق مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌شود.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ساخت ورزشگاه بخش شیدا، خیر آماده همکاری است، انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر اقدامات لازم انجام شود تا عملیات عمرانی این پروژه آغاز شود.

کد خبر 613796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.