کاشت بیش از ۲ هزار اصله نهال در بوستان‌های تازه‌تاسیس زرند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: بیش از دو هزار و ۷۰۰ اصله نهال برای کاشت در بوستان‌های تازه‌تاسیس شهر خریداری شده است.

محمدرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از خرید بیش از دو هزار و ۷۰۰ اصله نهال خبر داد و اظهار کرد: شهرداری زرند در راستای تقویت فضاهای سبز شهری، برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که یکی از آن‌ها کاشت انواع درختان است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری زرند در سال جاری، رفع کمبودهای فضای سبز و تقویت درختان است، افزود: در دوره خرید مدیریت شهری درختان یوکا، ترون، رز، عناب، کامیس پاریس، زیتون تلخ، زیتون خوراکی، بربریس، طاووسی، اکاسیا، توت کاکوزا انجام شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند خاطرنشان کرد: این درختان برای کاشت در بوستان‌های تازه‌تأسیس و فضاهای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جعفری از نصب انشعابات آبریز چهار معبر شهر خبر داد و تصریح کرد: شهرداری در راستای انتقال آب به فضای سبز خیابان‌های امیرکبیر، علامه، شهید صدوقی و لاین جنوبی بلوار آیت‌الله هاشمی، عملیات نصب آبریزهای این معابر را انجام داده است.

وی گفت: این طرح در راستای انتقال سریع آب به فضاهای پایین‌دست شهر انجام شده است، با اجرای این طرح شبکه آبیاری شهری توسعه پیدا می‌کند و آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز این بلوار سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: در این طرح بیش از ۱۰۰ متر لوله ۲۰۰ با اتصالات نصب و به زودی عملیات انتقال آب به فضاهای سبز اجرایی می‌شود؛ امیدواریم شاهد توسعه و سرسبزی بیشتر محیط شهری باشیم.

کد خبر 613784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.