رفع اختلافات بین شوراها از ضروریات است

عضو شورای اسلامی شهر چلگرد با اشاره به اهمیت رفع اختلافات بین شوراهای اسلامی و پیشبرد اهداف با وحدت نظر گفت: ارجاع پرونده‌های قضائی شهرداری به شورای اسلامی شهر از ضروریات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحم‌خدا غیبی امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان کوهرنگ، با اشاره به لزوم پیگیری مسئولان جهت اختصاص اعتبار بیشتر به شهرستان‌های محروم، اظهار کرد: به منظور رعایت عدالت و انصاف توجه جدی به شهرستان کوهرنگ ضروری است.

وی افزود: در این کارگاه سوالاتی در خصوص ورود سازمان بازرسی به آرای کمیسیون ماده ۷۷، نحوه اعمال آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و قدرالسهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جرایم پلیس، نحوه بررسی پرونده‌های حل اختلاف و رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر و روستا و نحوه توزیع مالیات بر ارزش افزوده و قانون درآمد پایدار مطرح شد.

عضو شورای اسلامی شهر چلگرد با اشاره به اهمیت رفع اختلافات بین شوراهای اسلامی و پیشبرد اهداف با وحدت نظر، تصریح کرد: مقابله با آداب و رسوم و فرهنگ‌های نادرست از جمله تیراندازی و همچنین ارجاع پرونده‌های قضائی شهرداری به شورای اسلامی شهر از ضروریات است.

کد خبر 613775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.