«جروکان» منقش به دیوارنگاره شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای طرح دیوارنگاره با محتوای تلفیقی ورزش، خانواده و سلامتی در محله جروکان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت افزایش نشاط شهروندان با حرکت در مسیر زیباسازی منظر شهر، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران شهری، ارتقای کیفی زیباسازی منظر شهر با تکیه بر فعالیت‌های هنری از نظر محتوا و کیفیت است.

وی تصریح کرد: هنر دیوارنگاره شهری علاوه بر زیباسازی شهر با تکیه بر چند المان گرافیکی، سرشار از معنا و زیبایی بصری است و نقش مؤثری در ارتقای هویت شهر دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان هنر دیوارنگاره را دیالوگی جذاب و ماندگار در انتقال بسیاری از مفاهیم به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح دیوارنگاره با محتوای تلفیقی ورزش، خانواده و سلامتی با اعتبار ۲.۵ میلیارد ریال در محله جروکان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دیوارنگاره دربردارنده پیام‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است، اضافه کرد: این طرح در راستای اشاعه آرامش بصری، زیباسازی و آراستگی منظر شهری در نظر گرفته شد و پس از بازسازی دیوار و زیرسازی، اجرای نگاره انجام شده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: در اجرای این پروژه سعی شده است آثار جذاب و امیدبخش با موضوع خانواده، ورزش و سلامت انتخاب شود تا علاوه بر انتقال مفاهیم مهم و ارزشمند، حس پویایی و سرزندگی برای شهروندان ایجاد شود.

کد خبر 613765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.