عقیم‌سازی سگ‌های بدون‌صاحب در بروجرد

شهردار بروجرد گفت: با هدف کنترل جمعیت سگ‌های بدون‌صاحب در سایت نگهداری از حیوانات شهر، عقیم‌سازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تلاش ما این است که حیوانات بدون صاحب به صورت زنده‌گیری به سایت نگهداری از حیوانات منتقل شوند و عقیم‌سازی انجام شود تا این حیوانات تولید مثل نکنند.

وی افزود: انتظار ما از شهروندان این است که در دادن غذا به این حیوانات مراعات کنند و غذاهای مازاد خود را به مرکز نگهداری سگ‌های بدون‌صاحب تحویل دهند، چراکه دادن غذا به سگ‌های ولگرد علاوه بر اینکه موجب هجوم آن‌ها به سطح شهر و بروز خطرات احتمالی می‌شود، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی در پی دارد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: سگ‌های ولگرد در سایت نگهداری از حیوانات به بهترین نحو نگهداری می‌شوند و قصد داریم عقیم‌سازی آن‌ها را با سرعت انجام دهیم تا بتوانیم جمعیت این حیوانات را کنترل کنیم.

عیدی‌بیرانوند از خرید چهار دستگاه نیسان دوگانه‌سوز حمل زباله در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان خدمات شهری خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان، اقدام به خرید چهار دستگاه نیسان دوگانه‌سوز حمل زباله با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کرده است.

کد خبر 613745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.